ارتقاء کیفیت خدمات درمانی،مراقبتی و بهبود مستمر فعالیتهای خدمات درمانی از اهداف اساسی بیمارستان امام سجاد(ع) می باشد.
ارتقاء کیفیت خدمات درمانی،مراقبتی و بهبود مستمر فعالیتهای خدمات درمانی از اهداف اساسی بیمارستان امام سجاد(ع) می باشد.سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج اظهارداشت: افزایش رضایتمندی، تکریم و پاسخگویی، جلب اعتماد بیماران همواره سرلوحه کار است و از نکات اساسی و مهمی است که باید مد نظر باشد. دکتر گردآفرین نیکبخت اذعان داشت: همدلی ، همفکری ، تعهد و دلسوزی با ارائه خدمات مطلوب و ارزنده ارتباط مستقیم دارد و کارکنان این مرکز جهت کسب رضای خداوند متعال با متانت و اخلاق مداری ، همدلی و وظیفه شناسی در راه ارائه خدمت به هموطنان همواره تلاش و فعالیت می کنند. سرپرست بیمارستان امام سجاد(ع) ابراز داشت: ارتقاء سطح دانش علمی و مهارتهای کارکنان، نظارت و کنترل کیفیت مراقبتهای درمانی بر اساس استانداردهای تعیین شده از دیگر اهداف سازمانی این مرکز است. دکتر گردآفرین نیکبخت در پایان خدمت به مردم را عبادت دانست و افزود: خدمت بی منت به مردم وظیفه اصلی مسئولین می باشد وهمواره جهت بهبود کیفیت ارائه خدمات به مردم و افزایش بهره وری باید گامهای اساسی برداشته شود.